Äntligen helg!

Ja äntligen är det helg, den har varit efterlängtad.
Efter en hel veckas skola är man ganska trött i kroppen och i huvudet, det känns som man knappt har haft något sommarlov.Känner mig lika trött igen. Vädret kanske påverkar?

Skoldagen var ganska okej, slutade 1 timme tidigare och det är aldrig fel.
Nu har jag en hel helg framför mig, Det blev aldrig göteborg med eila men vi tar igen det om ett tag :)
Istället blir det krök i lomma hos Anna ikväll :)
imorgon shopping med mamma och syster, pappa är mc träff över helgen och det betyder girls weekend :D
sen får vi se vad som händer..

En sak som är säker är att jag ska sova ut imorgon!
Ska snart börja göra vid mig så smått..

Ni får ha en bra fredagkväll allihopa!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0