Barnpassning

Godmorgon allaihopa :)
Klockan är 10.00 och jag har redan varit uppe i en timme. Kunde verkligen inte sova längre och nu börjar jag bli lite smått uttråkad.
Även idag vaknar man till strålande väder och det känns underbart. Man får lust till att göra saker och man har så mycket mer energi. Antar att mina två sömntuttor sover men ska ringa dem snart och ta ut dem på äventyr haha mer om det sen.

Igår satt jag eila och bobby barnpassning och ja bobby kanske inte har barnsinne inom sig. En hel del barnfilmer blev det och Bobby envisades om att vi skulle se den nya mumiefilmen när vi passar en liten kille på 5 år? hahah
och inte nog med det där kommer en gigantisk spindel krypandes på golvet och såklart tittar man direkt åt killens håll och tänker ta den!
men nej nej bobby ställer sig upp i soffan hahah.
men jag gillar dig ändå bobby <3 ;)

Nej vet ni vad nu ska jag äta frukost sen får vi se var dagen tar en.

Sista soldagen, ta vara på den!  puss




Kommentarer
Postat av: Bob

eeey jag tog ju spindeln sen=(

2008-08-31 @ 15:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0