Igår!

Var som sagt hos Anna i Lomma för krök.. blev faktiskt riktigt trevligt.
Stressig som jag alltid är cyklar jag till felli för att sedan ta oss till Lomma och jag tittar lite konstigt på henne
(hon hade ganska mkt kläder på sig)

Felli: Vilka skor ska jag ha?
Jag: (lätt irriterad eftersom jag hade stressat där hemma) skitsamma du ska ta av dig dom lika snabbt
Felli: Vaddå ta av?
Jag: Ja man brukar ju göra det när mankommer hem till någon.
Felli: Ja men vi ska ju sitta ute i ett tält?
Jag: VAD ska vi göra?!! där stod jag med ett linne och en kofta över och ingen hade
 talat om för mig att det var utomhus..
Blev lite lagom party sugen där dåva :P men som sagt det blev lyckat!

Hade dock helt glömt bort att ta bilder men här är två :)



felli & Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0