Utkast: Hej hej! ...

Hej hej!
Ännu en lång skol dag har man tagit sig igenom. Dagen slutade med dans och sedan mötte man upp eila i stan för att komma hem här  för lite skitsnack :)

Har ju som sagt börjat Dansa i skolan. Har det som inviduellt val, har bara hunnit vara där två gånger men det känns jättebra.
Jag satsar inte på att bli någon kanon bra dansare men för mig handlar det om mycket mer.
Jag vill kunna känna att jag har något att se fram emot  i veckan. Jag som är en person som har lätt för att stirra upp mig och stressa behöver något som får en att slappna av. Jag tror det är viktigt att man har något i skolan som man verkligen gillar, man ska ju faktiskt trivas där någorlunda..
Genom dans kan man få ut sina känslor, det kan va vilken känsla som helst men man släpper verkligen allt när man är i dans salen och när man går där ifrån så känns allt så mkt lättare på något sätt.
sen att man kanske skämmer ut sig en aning är en annan femma, det kan jag faktiskt bjuda på ;)
Nu är det tre timmars dans i veckan och det ska bli jäkligt kul!

Imorgon kan jag ju räkna med träningsvärk. Dans innan idag sen hade jag body pump ikväll.
Body pumpen gick skitbra och nu ska jag dra täcket över mig och se project runway final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0