Härlig söndag!

Hej igen!
Skulle ju som sagt ta ut mina töser på äventyr (eila och kajsa) men ack nej!  De blev inte glada när jag ringer och väcker dem tolv? jag menar tolv? jag som tyckte jag var rätt okej.
Min ide var att ta oss till lomma strand för att sola och ha picnic, båda två tystnades i telefonen så jag förstod piken men jag fick ut dem men de kunde bara sträcka sig till picnic i åkarp hehe
Låg iallfall bara i gräset och snackade och.... ja vi åt som vanligt
- Mat är socialt
även eilas lillebror följde med :)
 
Är det inte helt underbart med detta vädret?
Jag har grymt mycket energi idag och känner mig allmänt lycklig faktiskt

Ikväll ska jag träffa felli en sväng, vi tänkte gå ut och gå en runda. Förrbereda oss för en lång skol vecka men skit i det nu. Den tiden den sorgen!

Från det roliga till det tråkig. Dum som jag är har jag ju skjutit upp städningen och nu är tiden inne. Kläder över hela rummet känns kanske inte så fräscht
så nu ska jag skruva upp volymen och ta tag i det sen ska det grillas

Hörs kanske sen, har faktiskt blivit lite smått beroende av att blogga

Lite bilder från dagen ska jag även bjuda på :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0