:)

Hejsan!

Nu när jag har lovat Johanna att vara aktiv så får jag väl vara det. Hon ger en allt  press..
 
Nu har ju skolan börjat igen, det betyder 07.20 bussen varje morgon. Det kanske inte är världens roligaste men jag måste medge att det är rätt skönt att få en ordentlig vardag och dessutom har jag mina tjejer som gör ens dag..

Idag var det inte lika kul att stiga upp. Snozzade lite för länge så man fick snabbt göra vid sig. Kastade mig på cyklen och påvägen ser jag någon springa, jag tänkte " det är inte bara jag som har en dålig morgon" och när jag närmar mig ser jag att det är Natta som flåsar för livet och där fick man sig ett gott skratt.
Hade bara tre lektioner idag så jag slutade 11.55, rätt lagom enligt mig.

Ikväll ska jag iväg och köpa danskläder, har ju börjat dansa i skolan men mer om det imorgon när jag har dansat.
Ska även ut och gå en runda hade jag tänkt, Har ju dock träningsvärk från igår träning som var body pump..

Nej nu ska jag ta en macka sen fortsätta se city akuten, man kan ju inget annat än älska det p


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, nu hoppas jag att du är lika aktiv på bloggen som du är i vardagen med all dans och body pump! :D

2008-08-26 @ 19:51:49
URL: http://lundvally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0