21/12

Hej..
gårkvällen spenderades med Sofie. Gick först hem till Louise där det var förfest, ingen av oss hade lust att följa med på festen så vi tog oss in till malmö och käkade mc donalds haha ,satt inte helt fel.
Sofie kan verkligen förgylla ens kvällar med hennes galna berättelser, det är få som är så roliga och förvirrade som henne kan jag lova er. 
Gick sedan hem här och snackade och så :) 

I dag ska jag in till Lund till en tjej som heter Zara och se på film och mysa :) när man kommer tillbaka ska jag troligtvis träffa Eila och Kajsa <3 
Imorgon är det storstädning som står på schemat, min mamma direkt hotar mig nu så jag har inget val om jag överhuvdtaget vill leva 

pusspuss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0