25/12

Hej!
Hoppas ni hade en lika bra julafton som mig. Hade en jättemysig kväll, en sak är säker och det är att julklapps spelet kan få vem som helst att bli galen haha. Alla satt och skrek (det var den julfriden) hehe.
Jag och Sara fick både en OC box, one three hill boxen och sex and the city boxen så ni kan tro att det blir sena nätter framöver.
Kom precis hem från malmö, var och solade med eila och kajsa (något biligt erbjudande) och nu ska jag krypa ner i soffan och bara njuta av allt onyttigt här hemma, yeees!

Jag och Sara (suddig bild)                       


Gissa vem som var jultomte hos grannarna?


Inte mindre än lilla jag hahaha                                            


Vår jultome här hemma och min faster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0