26/12

Hejsan :)
Igår spenderades kvällen hos kajsa där även eila, alex och felli var :) färgade/klippte eilas och fellis hår,
sov sedan där eftersom idag var det shopping..
Jag felli och kajsa var laddade in för shoppingen idag och galna som vi är så stod vi utanför innan Nova öppnade(10.00). Kan ju tala om att vi inte är ensamma om att ha shoppingproblem eftersom där redan var galet mycket folk när vi kom fram.
Fick iallafall med mig ett par skor, armband, två tunikor och en koftliknande tröja  så jag blev nöjd men puuhh vad shopping kan ta på sina krafter, är seriöst helt slut..
Idag blir det troligtvis bio med felli i malmö. Vi ska nog se Australia, har höga förväntningar på den. Jag menar producenten till denna filmen har även gjort moulin rounge (?) och romeo and juliett så hallåja! :D

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0