Året börjar gå mot sitt slut

2008

Årets "må-bra"-känsla:
- mitt neggogäng

Årets största framgång:


- skaffat jobb? hehe

Årets misstag:

- Litat på fel människor

Årets "one-night-stands":

- inget

Årets TV-program:

- här måste jag faktiskt skriva våra bästa år haha, det har roat en många dagar..
även cityakuten kan få en plats här

Årets datum:

- spanien resan

Årets besökta länder:

- spanien(alla länder vi körde igenom) danmark

Årets hetaste kändis:

-  öm twiligt killen

Årets största saknad:

- vänner som man inte umgås med så mycket nu

Årets största kärlek:

- mina vänner

Årets "spendera-pengar-på":

- kläder,mat och åter kläder

Årets film:

- sex and the city och twiligt

Årets besvikelse:

- kärlek & vänskap

Årets roligaste:

- spanien och sommaren
och Vickan och Sofies crazy  historier

Årets bästa:

- familjen&vännerna

Årets snällaste:
- mitt neggogäng, spanien tjejerna och min sofie :)

Årets gnälligaste:
-  Haha Nina <3

Årets "aldrig-mer-moments"

-  hmm.. inget tror jag

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag snor denna:D

2008-12-28 @ 15:46:04
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0