dessa jävla rubriker..

Här sitter jag och skriver  världens tråkigaste uppsats, kan verkligen inte konsentrera mig *suck*
Ska lämnas in imorgon och jag har rätt mycket kvar, heja mig!!
Det som får mig att tänka positiv och orka detta skitet är att det snart är lov, hallelulja moment :D
nej ni ska få  slippa mitt dagliga gnäll om skolan..

En fråga bara: Finns det inget tråkigare än när folk inte kommenterar? jag vet att jag inte alltid gör det själv men det är rätt creepy att inte veta vem som läser. jag fick tex reda på att min faster läser min blogg hej hej Helen  hahah..
Dessutom om ni slänger in en kommentar så gör ni ju lite reklam för er själva? hehe
Ni alla har väl tänkt " jag ställde en fråga, hoho?" eller något :P äh jag ska iallafall bli bättre på det..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja visst är det tråkigt när ingen kommenterar? Men sen kommer man på att man knappt gör det själv.. HAHA!

2008-12-15 @ 18:45:38
URL: http://caroliinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0