Hellu

Haha har precis kommit ur duschen, var och tränade med eila och carro hahah, förlåt men vi skulle gå på Afro power dance men ack nej instruktören var sjuk så vi skulle ha gympa/dans..
Det var bland det hemskaste jag har varit med om, ledaren var helt galen. Hon tog texterna i låtarna väldigt ordagrant  och dessutom var det musik som inte är okej:P som peter jöback och allt vad dom heter.
Hahha skrattade oss igenom hela passet, fick ont i magen :P

Innan vi åkte till träningen så var vi på burlövs center och gick runder. Käkade även och sen åkte vi som sagt dit.
Kan ju inte mer än säga fan,fan och åter fan emelie. Vart tog pluggandet vägen?
nej som vanligt gör jag allt annat än det ska jag ska. Imorgon ska det iallafall pluggas kan jag lova er,
börjar dessutom nio imorgon och det innebär sovmorgon, jeeej :D

ska snart krypa till kojs. Är skittrött så sov så gott sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0