Kvälls fundering!

Nej vettni, inläggen slutar inte där för idag. Jag har en fundering eller mer ett påstående.
Filmer där någon dör är bättre än filmer där ingen dör..
Jag är en sån person som börjar gråtta för alla filmer, serier... okej ja jag bölar till våra bästa år, dont judge me haha.
Nej men helt ärligt jag börjar gråtta direkt när någon dör, det är helt sjukt! Jag är livrädd för döden men sen samtidigt så tycker jag döden ska vara med i filmer? ibland undrar jag om jag har några störningar..
Nej men nu ska jag komma till sak, Det kvittar egentligen om filmer är action, kärleksfilmer eller såpor. Där måste vara någon som dör tycker ni inte?

Mina absolut favorit filmer till att böla till är ju självklart :
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0