Måndag

Hej sötnosar!
Uppvisningen idag gick galant, riktigt härligt. Street jag liksom? nja.. men kul var det  :)
Hade även gympa prov som vi inte ska prata om...
Har ju slarvat duktigt mycket med träningen och ja det både känns och syns haha..åh gud vad deprimerande men istället för att gnälla så ska jag sätta igång igen.
Så ikväll ska jag gå på Body pump sen från och med idag så ska jag göra hundra situps varje kväll.. låter väl satsigt?
gjorde det innan men sen kom alla bortförklaringarna hah men nu jävlar!!

Måndag- Bodypump
Tisdag- jobb (så sliper)
Ons- Afro power
Tors- kanske träning, beroende om jag kan provet
Fre- /
lör-/
Sön- Body step
 
Så nu när jag har berättat för er alla så blir jag kanske lite mer motiverad så here we go :D
Inga spår av julen ska ni hitta hos mig inte, ska äta med  gott samvete haha

nej nu ska jag plugga, wish me luck :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0