Människor omkring mig..

Jag älskar personer som är ärliga, roliga, jordnära, crazy, telefonglada, öppna, pratglada men framför allt älskar jag en person som har en stark personlighet och en som vågar stå upp för sig själv och ta lite plats.
En som inte är rädd att säga vad de tycker och lite jävla anama i.
Jag har lovat mig själv att omringa mig runt sådana personer detta året.

Jag vill slippa människor som tar energi och inte ger mig någon. I slutändan handlar det alltid om att ge och ta!
Det ska iallafall vara en del av mitt nyårslöfte, sluta bry mig om människor som inte ger mig något..
Min teori är att jag kommer kunna ge mycket mer till människor som faktiskt förtjänar det :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nilsson

Låter jävligt vettigt tycker jag! jag vet också precis vad du menar och funderar på att göra detsamma, att gå och tänka på människor som inte ägnar en enda tanke åt en är inte lönt, för sådanna människor kommer aldrig finnas där i slutet. <3

2008-12-23 @ 10:15:00
URL: http://nathaliiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0