Mysig söndag

Hellu peoples!
Går kvällen blev inte som planerad  utan det blev en mysig hemma kväll med felli.
Idag har jag faktiskt pluggat lite, börjat på min uppsats "klapp på axlen" och sen var jag och tränade Body step haha jag ger mig inte, ska klara av den jävla step brädan.
Idag blev det även julmys med lussebullar och peppakakor. Fick även reda på att mina kusiner och farmor/farfar skulle komma på julafton. Så det blir många här hemma och det är precis hur jag vill ha det, åh längtar!!
Jag blir som ett litet barn till julen, tror aldrig jag kommer växa ifrån det. Ni vet känner på julklapparna, julskivan på hägsta volym ja ni vet..
Om jag hade fått bestäma så hade julgraner åkt upp nu i helgen men jag kan ju inte påstå att någon håller med mig
Blir dålig uppdatering denna veckan troligtvis, ska både jobba imorgon och på tisdag så jag får väl sprida min julkänsla vidare. Inte sant?
nej lussebullar och sanningens ögonblick kallar snart Puss puss
 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Snäckan, you know och jag säger det igen: julen är så jäkla överskattad ;)

2008-12-09 @ 09:05:41
URL: http://vickanontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0