Tisdag :)

Hej!
Började åtta idag och slutade nio och det var inte helt fel hehe.  Så nu ska jag bara ta det lungt och vila. Ska börja jobba klockan tre, det är man ju lite mindre pepp på kanske men det är pengar och jag kan ju säga hej till mellandagsrean hehe


Är skit sugen på att göra något med mitt hår, är så jävla trött på mitt eget hår så nu jäklar!!
Har och lär väl alltid vara lite feg när det gäller mitt hår men nu känner jag verkligen att jag måste.
Allt från parmanentning till platina blont. Så har ni några ideer?
Hårfärgerna på bilderna hade kanske inte varit helt fel? inte deras utseende iheller..

  

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag tycker kall blondin :D

2008-12-09 @ 15:44:31
Postat av: eila

jag tycker ändå jessica alba blonda.. du har redan varit så blond man kan bli så de hade vatt kul me lite mörkare blond =)

2008-12-09 @ 15:58:12
Postat av: emily

nej, behåll hårfärgen du har, den är så snygg den kan bli. Jag tror på att permanenta det.

2008-12-09 @ 18:08:32
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0