Envisa jävlar:P

Hej alla söta :)
Idag hade jag ingen vanlig skola utan vi hade kursvals dag så var bara där en snabbis. Idag har jag suttit fast vid datan, har en stor uppsats i historia som ska handla om ungernupproret som ska vara inlämnad på fredag. Så om ni kan något om de, känn er fria att höra av er  ;D
Fick ett samtal innan idag av Eila (min bästa vän)
vi hade ett tjafs i lördags och en sak ska ni veta om oss två, vi är ENVISA  så ni kan förstå att det tog mycket av eila att ringa haha men jag är glad att hon gjorde det. Jag tänkte ge det en dag till om jag ska vara ärlig haha..
Vi pratar i telefon varje dag och man märker verkligen hur mycket man kan sakna en person på så kort tid.
Hur jävla envis, agressiv, irriterande denna tjejen kan vara så känner jag ingen som har större hjärta än henne och hon kommer alltid vara min egna bästis :)
Ikväll är det Greys anatomy och det ska firas med en stor popcorn skål..
Förresten vad händer på lussevakan för er alla? någon ide vad som händer kanske?
Puss

Kommentarer
Postat av: eila

HAHAHA <3

du ska inte säga något. du är exakt likadan :( <3<3<3<3

2008-12-10 @ 22:35:41
URL: http://eilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0