20/12

Hej sunshines :)
Har varit dålig uppdatering men nu har jag ju lov, helt underbart! igår var jag hemma hos felli och där var även emily.. hände iget särskilt utan det blev en seg fredag..
Idag har jag både köpt klart alla julklappar, varit på någon julmarknad och städat lite..
Har precis haft taco middag med mamma och sara :) och ikväll blir det nog att träffa Sofie..
Inget särskilt händer tror jag.. herregud jag har blivit en kärring, skärpning är allt jag säger!!

Min bästa vän eila har inte världens bästa helg så jag tänkte lägga upp lite bilder genom åren, förhoppningsvis får du ett gott skratt gumman <3
Varning för en del hemska bilder hehe
  
 
   

Kommentarer
Postat av: eila

oh.. i love you <3

haha. mijkanen & svetlana 4:e bilden.. 05.. gud!

2008-12-20 @ 19:35:07
Postat av: emily

CHEAP/SHEEP :D

2008-12-20 @ 19:46:42
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0