27/12

Kärringen kom fram i dag kan jag lova er.
Idag skulle jag åka in till Lund för att planera nyår, inga komentarer om det tack!
När jag och felli skulle gå till lunds perrongen så är där några snorungar som står och smäller rakter och för er som inte vet så är jag livrädd för raketer.. både jag och felli börja gnabba mot dem och de sätter fan ta mig fast en raket på en lampa så den går i sönder, efter en rätt lång utskällningen så gick vi vidare

Åkte sedan hem från Lund och går under tunneln med Kajsa, ni tror inte att en raket kommer flygandes mot mig och kajsa? jo för det gjorde den. Rakt mellan kajsas ben gick den och jag gick lite bakom så jag var fortfarande i tunneln och den smälls, fyfan mina öron!!
Blev så jävla lack så vi gick efter ungjävlarna och skällde ut dem ytterligare en gång men denna gången hotade jag med polisen och att jag skulle ta rakterna
Jag fortsatte men tillslut ber ungarna om ursäkt och vi går sedan där ifrån

hahahahha herregud.. fan vad jag måste låta löjlig
men ni håller väl med om att det är duktigt irriterande när raketer smälls hela tiden innan nyår. vad är det som är så svårt att förstå. 
Raketer+ ingen nyår= icke okej! 
Låt det nya året komma,det är allt jag säger!

aja hoppas er lördag kväll har varit bra :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0