åhhh

Hej
Okej nu har jag problem. Min LILLA syster (notera det) har en kille här hemma, hon har haft andra innan men detta verkar va lite seriöst.
Jag vet inte hur jag ska betee mig? och det värsta är att han verkar vara en bra kille så jag kan inte hitta fel, AHH!
Jag blir nervös! Hon är fortfarande liten i mina ögon men okej hon är 15 men ändå..
Hon är en liten skit och enligt mig räcker det att hon dricker och festar.
Nej gud nu måste jag in där och kolla vad dom gör (jag vet, jag är löjlig men..)
okej nu har jag pustat ut lite, jag uppdaterar er sen!

Ikväll blir det paaartyy, ska bli jäkligt kul faktiskt!
men mer om det sen, ha det så bra sålänge
ciao

Kommentarer
Postat av: eilis

Hahah emelie.. Vad gjorde vi när vi var 15?

Precis.. Låt henne och sin kille vara :)

2008-11-01 @ 15:40:22
Postat av: Kajsa

HAHAHA EMELIE!

2008-11-01 @ 15:56:57
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: Vickan

EILA, jag håller med dig ;) Tror minsann inte att Maggan var någon ängel vid 15 års ålder ;)

2008-11-03 @ 14:53:11
URL: http://vickanontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0