Anti ny film!

Nu har jag fått nog, jag vet inte hur många bloggar jag har läst där det står samma sak
" ååhh en ny sex and the city film kommer"
Därför ska jag vara en rebell och säga rakt ut vad jag tycker om denna nyhet.
Jag tycker inte alls det ska komma ut en ny film. Jag har aldrig direkt gillat SATC men mina två bästisar kämpade tappert med mig och nu gillar jag verkligen serien och filmen är troligtvis den bästa som har gjorts i år i filmvärlden. älskar filmen!
Filmen blev en succe. Den hade allt som man ville se, kärlek, sorg, vänskap, sex och massa annat men detta var ett AVSLUT av deras serie. Filmen skulle knyta ihopa allt och eftersom det blev en succe så avslutades filmen på det bästa sättet. De höll huvudet högt och fick möjlighet att ännu en gång visa vilken serie som var bäst, thats it!
men nej nej nu när de blev mer kända än någonsin så ändras allt.
Pengar, pengar och åter pengar är allt jag säger. Jag tror den enda anledning är att de är medvetna om hur mycket denna filmen drog in och en ny skulle troligtvis få in samma summa om inte mer.
De riskerar hellre att filmen möjligtvis blir en flopp och tjänar multi pengar..

Jag menar SATC boxen kostade runt 600-700 kr innan filmen kom ut och idag kostar den 900 kr

nej vettni jag tycker att man avsluta saker när det är som bäst :)

Vad tycker ni?

En sak är säker och det är att de är snygga!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar serien, älskade filmen, och vill mer än gärna att en film till kommer. bad or good, i want more SATC!:D

2008-11-08 @ 16:01:00
URL: http://lundvally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0