Beslutsångest

Ingen vanlig söndag idag utan det är första advent. Är det inte helt galet hur snabbt tiden går.. Ljus starkarna är uppe och det är skitmysig, nu börjar man få sin julkäfaktiskt.
Kom hem från nova lund för en liten stund sedan. Gick och tittade lite, tittade ut lite julklappar som man kunde önska sig. Är sugen på att önska mig någon box men vilken? sex and the city. OC? hmm ja vi får helt enkelt se
men nu ska jag komma till sak

Jag behöver er hjälp! :D
Jag behöver en ny parfym och tänkte önska mig det i julklapp men vilken? Vill ha en som håller längre och är frisk så alltså ingen tung parfym
Tycker  de här två är goda men ge mig lite förslag :)

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så mkt =) är så trött på blond att jag inte vet vart jag ska ta vägen haha!



oo dolce & gabbana - blue light är underbar! men annars är ralp lauren (blå o rosa flaska är godast), versace (bright crystal) och escada (moonlight eller nåt sånt..) sjukt goa! =)

2008-11-30 @ 16:02:40
URL: http://lisawahrer.blogg.se/
Postat av: Kajsa

d&g parfymen är ju rikigt fräsch:D

2008-11-30 @ 19:34:49
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: Bob

D&G e skitgod på herrarnas sida så då e den nog det på damernas med, kör på den;)

2008-12-01 @ 09:49:27
Postat av: Anonym

d&g hade jag innan, riktigt najs:D den andra har jag dock inte luktat på ens:P

2008-12-03 @ 13:25:28
URL: http://lundvally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0