Big love!

Hej :)
Ja ingen har väl kunnat missa att det snöar? nej! samtidigt som det är lite mysigt så blir man ändå lite si sådär, jag menar ska det vara såhär tills vintern är över nu? jisses..
Idag på vår håla så gick jag, Nina och hanna i stan och alla som känner mig väl vet att min stora kärlek är väskor. 
Det är helt enkelt min big love.. Kvittar vilken outfit du har men med en snygg väska så blir det great! :D
Så idag när vi gick i stan fick jag verkligen dra mig ifrån väskavdelningen och då menar jag dra mig därifrån.                  Jag vet inte vad det är med väskor men dom bara skriker efter mig. Men notera att idag stod jag emot!! (väntar tills jul (A) )
Det är inte alltid enkelt att vara jag

Denna bilden tog jag för ett tag sen när jag rensade och detta är inte alla.
Ni kan höra min mamma när jag nämner V- ordet! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0