Finally :)

Hejsan
Torsdag idag, en dag närmare helgen och det tackar vi för.
Var ju som sagt på introduktions möte idag på gfk. Gick hur bra som helst och det känns super.
Ska provjobba på måndag och känna på hur det känns och så:)
Haha det var ju ett rent helvete att komma dit. Inte för att det var svårt att ta sig dit men jag och Natta hoppade av på fel
station och förvirrade som vi var så var vi tvugna att gå över en jävla åker. Skrattar samtidigt som skorna blir helt förstörda.
Typ vid motorvägen i Lund springer jag och natta? hahahh
En irriterad emelie och en natta som asgarvar...
Ett helt under att vi hittar överhuvudtaget..
Annars har dagen bara gått ut på att plugga men nu orkar jag verkligen inte mer, det får gå som det går.
Ikväll ska jag käka brownie och sen blir det att slappa framför TVn

Buonanotte !

Haha erkänn ni gillar mina italienska ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0