fredags

Var först i skolan som vanligt och sen stannade jag kvar och dansade, därefter åkte jag
hem och sen visades det sig att jag skulle ta tåget in i malmö  igen 16.30 och jag var hemma 15.45, ja panik!
men jag hann både duscha och sminka om mig haha, helt galet ju men men träffade upp felli och en klass kompis till henne sen käkade vi.
Okej nu kommer vi till det viktiga som är twilight och lägg detta namnet på minnet för när jag säger att detta är en av de bästa filmerna jag har sett så menar jag det verkligen. Den passionen,kärleken, spänningen och hat till varandra... ja..det är inte många filmer där man ser det och speciellt inte den känslan mellan två personer.
Alla i biosalen gick loss på: nauw, åh gud kyss henne m.m
Har man inte haft höga krav på killar så lär man få det nu haha
Se den!!
Nåja precis hemkommen typ, orkade inte göra något särskilt efteråt så gick hem och här sitter jag nu :)
Nu ska jag nog sätta på en film medans alla är och festar hehe
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0