God gärning :)

Hej :)
Jag är så jävla trött hela tiden känns det som, har ingen ork alls.
Idag har jag pluggat som en dåre och kan fortfarande inte provet :/
Var på en välgörenhetsfest ikväll med Kajsa. Kom pecis hem typ och det var riktigt trevligt.
En kompis och hennes klasskompisar hade haft projektarbete och de gjorde då en välgörenhetsfest med hjälp
av rödakorset. Var riktigt lyckat och nu har man gjort en god gärning, ca 90 kr har man skänkt till ett barnhem i litauien.
Jag och kajsa åt och skrattade ungefär hela tiden. Var så jävla trötta!

Blir man inte så jävla bitter när där är personer som alltid vinner eller ännu värre när samma personer tar hem alla priser?  Jag och Kajsa satt ju med våra lotter i handen men ack nej, ja en aning bittra blev vi haha

Nu kallar snart min kudde så sov så gott
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0