herregud!

Uppdatering:
HAHA åh gud ni kommer inte tro era öron, jag har officielt skämmt ut mig.
Uppjagad som jag var tänkte jag att jag bara skulle gå in och fråga sara vilken outfit som var snyggast till ikväll, det brukar vi göra så jag trodde jag var smart men herregud hahah..
Jag bara öppnar dörren UTAN att knacka och tror ni inte hans jävla ben är över henne och de ligger och kysser varandra? JO!
Blickar säger mer än tusen ord och jag håller på att dö. Fortsätter snacka på sen stannar jag upp och börjar skratta..
Stänger dörren lite försiktigt och nu skämms jag verkligen.
Man kan ju nästan tro att det är jag som är kär haha.
och för att påpeka så tänkte jag mig inte för när jag inte knacka, det var inte planerat!
Har en känsla av att jag inte kommer vara populär hos min syster sen så jag flyr huset och beger mig till Natta
för att göra vid oss in för kvällen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahahhaha!

2008-11-02 @ 14:17:49
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: Vickan

Haha, men gumman. Vad trodde du att dom två hade för sig med stängd dörr? Haha, du är så jävla söt som stannar kvar. En annan hade ju bara stirrat lite, blivit röd i fejan men stängt dörren illa kvickt. Nej, istället står Maggan kvar och börjar babbla om kvällens outfit. HAHAHA, klockrent ;)

2008-11-03 @ 14:55:12
URL: http://vickanontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0