I wish?

Har precis lagt på telefonen med Sofie. Som vanligt har hon alltid något roligt att berätta.
Ni minns väl tåget innan i veckan ? .. hör på detta.  Hon var ute och övningskörde med sin pappa idag och ni tror inte  att skylten "övningskör" ramlade av mitt i en rundell? hahahha jo för det gjorde den. Sofies pappa fick springa ut där i rundellen hahha.  Notera att sofie var den som hade satt på denna.
Haha hon är min lilla solstråle!
Nåja skulle egentligen träffat Eila nu men vi både tittade ut och insåg att det var storm så det ställde vi in lika snabbt, jävla väder!!
Jag tittade nyss om där fanns något roligt på tv ikväll men ack nej, borde inte tvn anpassa sig lite åt vädret ibland?
jo! nej nu ska jag snart poppa lite popcorn och titta på tv
Puss / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0