Jul

Har julhysteriet redan kommit eller vad är det med männsikor?
Var och hjälpte min mamma och handlade idag på coop. Hade precis handlat klart som var ett helvete eftersom alla andra skulle också köpa mat idag.
Nåväl vi står i kassan "scaner kassorna" och det blir mer eller mindre panik i kassorna eftersom de var långa och folk började tränga sig och en börja skrika och en annan slog sig fram med kundvagnen hahah.
Jag skojar inte med er.. helt galna människor.
Sen försökte en gubbe tränga sig framför mig och min mamma och som jag är stoppar jag honom genom att ta tag i hans vagn.
Jag- Vi står här
Gubben- Jag ska gå fram och fråga hur kassorna går
Jag- de börjar där bak
Gubben- Jag föredrar att gå fram och fråga de i kassorna istället
Slutade med att han lämnade vagnen och frågade, gick tillbaka och ställde sig sist i kön, vilken pajas!
Nej alla människor står i kön för det är kul. Finns en del konstiga människor där ute.

och detta får mig att få lite panik. Jag har lovat mig själv att inte vara ute i sista minuten med julklapparna. Vägrar ta del av denna jul hysteri sådeså.. så planering emelie planering!

Såhär mysig ska min jul bli :)

Innergård, Ringdansvägen  Julgran, Ringdansvägen  Julgran, Ringdansvägen

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHAHA

2008-11-30 @ 01:24:30
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0