plugg,plugg och åter plugg

Buongiorno- goddag :)
Som ni kanske märker pluggar jag italienska för fulla muggar, sjukt många gloser
och jag orkar verkligen inte så nu tar jag en paus :D
Skoldagen gick snabbt idag men det känns inte som man har haft lov. Är lika trött!

ni förstår inte vilken träniningsvärk jag har idag, aj aj säger jag bara!
Idag är det valvaka. Måtte Obama vinna annars är det katastrof.
Amerikas första mörka president, det kan betyda mycket eller ja det har det redan gjort.
Om inte Obama vinner så får USA skylla sig själva.. Jag menar om han vinner drar USA sig ur kriget i irak?
aja jag håller tummarna iallafall och nu kan vi säga byebye till bush

jag ska värma en panpizza nu sen fortsätta plugga

ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0