Shopping beroende?

På denna tråkiga och regninga tisdag kan man inget annat än drömma sig bort och mina tankar
är just nu att jag vill shoppa, shoppa och åter shoppa...
Ni vet den känslan " jag har veekligen inget att ha på mig"  ?
då förstår ni mig!

Vill ha en riktig mysig höst gaderob och ja jag har mycket kläder men jag tänker mig aldrig för innan jag köper något.
Blir alltid "samma"  och när man har hittat ursnyga grejer då har man inte pengar

Var inne på lite olika sidor som  folk lockar in mig på från deras bloggar (skyller ifrån mig)
 
Kanske inte höst men hade verkligen inte tackat nej!!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

gud vilken underbar klänning till vänster.....

2008-11-11 @ 20:02:29
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0