söndag

Hejsan..
Kom precis hem från träningen och idag blev det Body step.. ja ni hörde rätt.
Jag bestämde mig för att ge body step en tredje chans,  man brukar ju säga tredje gången gilt och det stämmer så bra så.
Gick faktiskt rätt bra och jag blev skitglad eftersom det betyder att mitt knä är mer elller mindre läkt :D
Var själv och tränade så då kunde jag fokusera bättre :D
Innan jag var och tränade så var jag, felli och alexandra ute och gick, riktigt skönt väder.
Gick sen hem till Alex och käkade pepparkakor..
Nu är jag ny duschade och nästan redo för en ny vecka men först ska jag äta min första lussebulle
och se på gossipgirl..
Härlig dag iallafall!
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0