helgen

Godmorgon!
Kan inte ens sova så ont jag har i halsen. Har varit dålig på att uppdatera så jag tänkte
ge er lite update. Inte för att denna helgen har varit särskilt vild men nu kör vi:
 
Fredags: skola som vanligt sen skulle jag mötta upp Kajsa i stan men hon slutade inte förrens tre så min favorit
Nina väntade med mig och även om hon har en hel del krav från mig nu så var det ändå gulligt.
Öm.. just de.. ja mötte ju upp Kajsa och vi gick i stan, tog en fika och bara snackade.
Vi köpte ett par raggsockor för 200 kr och ja vi är galna men fyfasiken vad vi kommer va snygga på våra mysiga tjejkvällar.
Gick hem här så duschade jag och så sen gick vi hem till kajsa och åt, ansiktsmask och naglar.
Senare kom eila och vi försökte se en film hehe.
Älskar våra tjejkvällar!!

Lördag: Jobbade från 10.00-15.00 sen blev det en runda på oss.
Var hemma hos felli sen var vi hos Bella, mådde nt alls bra så var hemma rätt tidigt

Intressant helg? nej inte direkt hehe

Idag ska jag endast ligga i soffan och tycka synd om mig själv och det bästa är att jag är ensam hemma hela dagen

Bilder från helgen :)

Frukost på espresso men tjejerna i klassen     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0