2/10 :)

Hej hej!
Här sitter jag nyduschad och fräsch. Har varit på spinning och core så just nu känner jag mig
fit for fight :D
Gick hur bra som helst idag, spinningen tar verkligen dö på mig dock! hehe

Har både gjort matte och italiensk läxan så jag har gjort allt som var sagt? hands up for me ! :D
Imorgon är det fredag, yesss!  efter skolan ska jag köpa present till Helena som fyller 19 år idag så
GRATTIS GUMMAN!
även någon ny tröja ska inskaffas till helgens godbitar

Fredag kväll blir det fest hos Helena och på lördag är det fest hos Marcus, en gammal klasskompis.
Låter väl som en bra helg?

nej nu ska jag ringa vicky för att vara Dr phil som vicky säger haha

sov så gott sen puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0