ännu mer dans

Herregud det är redan onsdag och mer än halva lovet har ju gått aja kom bara och tänka på det..
Även idag har jag varit och dansat, tränade i två timmar på gospelnummret och det gick hur bra som helst.
Dansen sitter dock inte helt..
Men nu är jag helt ledig och jag kan meddela er att imorgon ska jag sova!!

Tog bussen hem och sen åkte jag nästan direkt in till stan med eila och kajsa igen. Tittade på kläder, halloween
outfit och jag har hittat min. Ska ut med Natta sen i dagarna och köpa den.
Ikväll ska jag göra absolut inget, så jäkla skönt.. Ingen fest blev det för min del, pallade helt enkelt inte.
Lägger mig nog i ett varmt bad

Ha en bra kväll !
Ciao

Några av danstjejerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0