Dansdag :)

Hej hej :)
Idag är det en bra dag, vet inte riktigt varför men det känns bra idag.
Hade Workshop idag på skolan från 10.00 till 12.00, dansade konstant men det var skitkul.
Vi har ett gospelnummer där estetarna spelar och sjunger sen vi dansare... ja dansar ;)
Så vi hade genrep idag och imorgon kommer kören med.
Ska visa det här ett antal gånger på olika skolmässor tror jag det var..
hallelulja baby ;)
Efteråt åkte jag hem och duschade sen åkte jag och Felli till lund och fika på graffiti cafet,
bakad potatis med kycklingröra och sallad blev det, juuummi
Har ingen aning om vad jag ska göra idag, ska ju upp imorgon med till skolan
men ja vi får helt enkelt se.
Jag bara njuter av att det är lov just nu


Jag säger bara Ain't no mountain high enough ;)
http://www.youtube.com/watch?v=9kP8IRXBymE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0