hej..

Idag har jag varit flitig och pluggat en hel del. Gjorde även klart mitt Historia prov idag men det kändes inte helt okej när jag lämnade in det men ja vi får se.
Ikväll ska jag träna och idag blir det afro power dance med eila och kajsa. Är faktikskt pepp även om min kropp är död
sen måndags haha.

Haha ni missade väl inte programmet  Färjan som hade premiär måndags. Jag fick reda på en rolig sak,
människor som har varit på färjan har ringt och skickat in protester eftersom de inte ville bli filmade.
Det stod klart och tydligt att allt filmades.
och nu drabbas folk av panik eftersom detta är en riktig party färja hahah.
Slagsmål, otrohet ja allt på en och samma båt och det vissas för hela svenska folket?
Det kan ju inte bli bättre, det ska iallafall följas :D

nu ska jag titta på The hills,mitt favorit program

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

har du också fet träningsvärk?!

2008-10-08 @ 17:17:30
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0