herregud..

Haha jag måste bara del med mig denna sjuka händelse.
Jag kommer hem från träningen och möts av två föräldrar som skrattar.
Okej nu ska ni få höra hahah

När jag var och tränade hade en man ringt hem till oss. Han hade kollat upp mig i skolkatalogen och hade sökt efter mitt nummer på mitt efternamn. Roligast var ju att han hade först ringt min farmor och skrämt slag på henne.
Ja nu tänker man säkert att det är någon gullig kille men ack nej
Hahah
Han ringde pga att jag hade tydligen sovit i helsingborg på ett hotel med en kille och inte betalt räkningen.
Han och hans kollegor var säkra på att det var jag..
HAHA så en man ringer hem till oss och berättar för mina föräldrar att jag hade bott i hbg och inte betalt.
Min pappa försöker förklara att jag var på två fester den helgen och sov hemma. Dessutom var festen hos vår granne..
Han förstod nog rätt snabbt att det var fel och han sa
- Jag och mina kollegor får nog kolla på bilden igen från cybergymnasiet. Vi har nog fel, ni får hälsa henne så gott!
Helt galet ju, han skämmdes ju såklart men han var fast besluten om att han skulle få fast de här två

HAHAH alltså...

Är det inte lite skrämmande?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHHA, detta var ju ännu sjukare!

2008-10-20 @ 08:09:56
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: Kajsa

HAHAHHA, detta var ju ännu sjukare!

2008-10-20 @ 08:09:56
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0