lördag!

Hellu

vet ni vad gott folk?  mittt rum är städat !! ja ni hörde rätt, i did it!
Plockat undan alla mina kläder, damsugat, dammtorkat och fixat till på min hylla, ja det är värt
lite credit och gud vad det känns skönt.
Nu har jag sagt till mig själv att jag inte ska låta kläderna ligga framme, en  klassiker :D

mitt nya projekt är att göra om mitt utseende på bloggen men har ingen aning hur man gör så
finns där någon som har lust att hjälpa?


Har faktiskt fått reda på att min blogg är läst av många så det är skoj!

Ska äta om ett tag sen ska jag vidare till sofie (tror jag) med eila sen blir det ju mackas för hela slanten..

Ha en rolig lördag för det är min plan att ha puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0