My life

Hej :)
herregud vilken höstdag det är idag. Alla är bakis och bara allmänt sega..  sov som en stock i natt, vaknade vid halv tio av att det regnade och jag bara drog täcket över huvudet och somna om, åhh det finns inget bättre!

Gårkvällen blev mycket bättre än förväntat. Var på förfest hos felli eftersom hon hade fyllt år. Vi käkade först
sen kom lite annat folk. En riktigt lyckad förfest faktiskt :)
De skulle ju vidare till slagt och ja nu börjar åldern verkligen suga..
Jag och Sofie gick hem till mig vid 12, älskar den tjejen verkligen :)

Idag har jag köpt en ny jacka, äntligen!!
och ikväll ska jag, sofie, ida och Felli antingen till någon fest på värnhem eller ha en tjejkväll.
Blir nog en riktig tjejkväll förhoppningsvis :)

LIte bilder från gårkvällen vill ni väl också se

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0