Pengar= shopping

Hellu!
Haft en bra dag? har jag haft iallafall.
Var som sagt och shoppade med syrran och mamma idag. Vi åkte till centersyd..
Jag köpte, benvärmare, tre mössor (tillsammans med sara) en schal, BH+ trosor
och vad vore en shopping utan en till kofta?... dålig shopping.. så yes jag köpte ännu en kofta,
sucka inte nu eila och kajsa den är faktiskt fin (A)
Har precis kommit hem nu och är helt slut.
Får se vad jag ska hitta på ikväll, något som händer?
Imorgon är det halloween fest och det ska bli galet skoj :D

nu ska jag snoka vidare sen äta något

Ha en bra fredag! puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahaha, jag himmlade med ögonen;)

2008-10-31 @ 17:52:25
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0