say whaat !

Hejhej!
Idag vaknade jag 12.00, helt galet!  Behövde väl sömn men jag brukar vakna vid halv tio tiden hehe.
Så nu är jag allt utvilad och laddad för både Body pump och spinning om en stund.

Gårkvällen var helt perfekt. Jag och Felli tog oss till malmö och satt oss på prontos uteservering på
lillatorg. Var jättemysigt och vi pratade om allt <3
sen väl tillbaka till åkarp blev kvällen rätt intressant. Mycket skratt blev det..
Gick hem till Elleh där companie var. Planerade Fellis 18 års fest och en hel del annat
Har varit en skön helg med massa mys :)
                                                                                                                                                      
Imorgon är det måndag och denna vecka är där en del grejer att göra.
Torsdag- Engelsk prov, Felli 18 (middag hemma hos henne)
Fredag- Trafikkunskaps prov                                                                                                                 
och sen får vi inte glömma alla andra små läxor, Life is gooood!                              
                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0