Torsdags planer

hejhej
Just nu sitter jag och tittar på världens drygaste tv serie, kan ni gissa?
Ja! våra bästa år, jag är fast för programmet och har varit sen öm.. ja några år tillbaka.
Fy vad det lät tragiskt haha
Vill ni veta det värsta, jag gråter oftast till programmet haha, nej nog med pinsamheter ;)

Idag står det på schemat att plugga matte och italienska och ikväll ska det spinnas och även ett core pass (magtränings) ska göras efter.
Imorgon är det fredag, thank god!

Blir en hel del festande i helgen och det har varit rätt segt på den fronten på sistonde så det blir säkert skoj!

nej nu ska jag återgå till min varma kanelsnäcka och våra bästa år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0