Uppdatering :)

Ni minns väl att jag berättade om den mannen som ringde hem till oss och anklagade mig för att
ha sovit på deras hotel och sedan inte betalat ?
Rätt svårt att glömma.
Denna man ringde igår när jag inte var hemma IGEN! han ville komma hit och kolla på mig?
hahah..  nej det fick han inte.
När jag kom hem blev jag måttligt irriterad (notera att det är röda veckan)
Jag ringer upp denna pajasen och pratade med honom. Lite paff blev han, HA!
Nu var han verkligen säker på att han hade fel, in your face säger jag bara!
Förstår ni vad jag får stå ut med?

Var ju som sagt Bobbys födelsedag så jag kajsa och Eila gjorde en tårta till honom.
Vi tre i köket tillsammans? kan ju inte bli annat än katastrof
 men vi kan när vi vill ;)

Lite nyfikna på resultatet? ... kan jag tänka mig    
  inte dåligt va? och här har vi själva födelsedagsbarnet :) 


Kommentarer
Postat av: eilis

Spinning-tröjan! Hahaha

2008-10-21 @ 23:02:31
URL: http://eilis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

du luktar ditt smuts

2008-10-22 @ 08:05:10
URL: http://electrolite.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA HA HA HA HAH OMG

2008-10-23 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0