usch

Hej hej!
Här sitter jag instängd på mitt rum med böckerna in till näsan, okej kanske inte men nästan.
som ni säkert förstår sitter jag och rå pluggar. Har både engelsk prov och trafikkunskap prov denna vecka,
är så jävla trött vill bara gå och lägga mig framför tvn men nej nej då är det engelsk prov
och nästa vecka, ja life keeps getting better...
då har vi ytterligare två prov (smile emelie smilie)
Jag har skiftat mellan böckerna och min kära telefon hela dagen

men en glad nyhet är att vi har lov om mindre än två veckor, något att se fram emot.

Tänkte bara ge er en uppdatering vart jag håller hus, alltså i böckerna hehe ;D

och förresten en redbull skulle inte suttit fel nu... nej verkligen inte!

Hoppas er vecka är bättre än min, fredag fredag det är allt jag säger!!

Ha det fint pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0