Sweet summer!

Ännu en dag avklarar, idag tänker jag inte alls vara positiv (varning). Jag orkar helt enkelt inte..
Mitt liv styrs nu förtiden av skolan och det är egentligen helt sjukt. 
Hur mycket kan en människa orka?
Jag går bara på förmiddagarna men tänk er att vi har lika mycket som vilken annan skolan
plus mer, life i wonderful!
Jag vill bara gå ut skolan och göra det jag vill!   Jag vill ut och resa, träffa människor,
göra massa oväntat. Ja leva livet!

men här sitter jag med en jävla massa måste!!
Jag vill bara tillbaka till sommaren. Känner hur min energi försvinner


Ska lägga upp lite sommar bilder, älskar sommarens bilder!
Njut ni med..

    
   
En sommarlåt: 
http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKA  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0