<3

Godmorgon :D
Det finns inget bättre än att vakna upp i ens hus helt ensam.
Här sitter jag i min ensamhet och äter frukost, ost macka med juice och njuter.

Igår var jag som sagt på 19 års fest hos Helena,  har saknat henne så jävla mycket och
det var skoj att träffa henne igen nu.  Så Grattis igen snäckan <3

Kvällen var skoj, i början kände jag mig rätt liten med tanke på att alla var 20 +  och inbland kan det verkligen
suga att vara yngst men mot kvällen så blev det jätte trevligt så tack för en lyckad kväll Helena  :)

Idag ska jag städa mitt rum, hur länge har jag sagt det nu? haha nej men idag så!
Ikväll blir det fest hos Marcus så det blir säkert trevligt,ingen lugn helg här inte!

nu ska jag återgå till min smariga macka men först lite bilder för det vill ni se va?
 
Fixad och klar!


Här fixas drinkar  :D


Party peopleeee


HAHA Annika, Matthias jag och helena och vår älskad GB kompis




Jenny och Lisa :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

så fint linne du har :o

2008-10-04 @ 11:56:48
URL: http://electrolite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0