goodie

Hej :)
Har inte skrivit på ett tag så nu ska jag allt uppdatera er och för det första jag har looov, äntligen!
Ifredags var jag ola, bobby och eila hemma hos kajsa, det blev lite dricka sen snack, Trevligt :)

Igår gick jag och felli först på stan hela dagen. Blev en snabb runda hem och i ren panik ringer jag till kajsa och
frågar efter svarta strumpebyxor och sen slutade det med att jag drog med henne på fest hos caroline med felli.
Blev förfest hos kajsa samtidigt som vi gjorde vid oss.
sen bar det av till festen och den var minst sagt spännande. En trevlig kväll hade jag :)

Idag ska jag på resturang med kusinerna, vår familj och farmor och farfar, jummi!
sen ska Maria (kusinen) sova här. Ska ha en tjejkväll med film och så :)

med andra ord helgen har varit bra och det bästa är att jag har en hel vecka framför mig
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0