?

Hej hej
Idag gick skoldagen relativt snabbt och på bussen hem kom jag på att jag kunde hoppa av och säga hej
till eila :) gick även och lunchade tillsammans..

Har även ringt ett företag som jag ska söka jobb hos, ska skicka mitt cv imorgon hade jag tänkt "klapp på axlen"

Har precis kommit hem från en promenad med carro, finns här för dig snäckan :)

Vi gick inom min gamla skolas fritisdsgård, herregud vilken nostalgi. Jag känner mig alltid glad
och säker där på något sätt. Man ler direkt när man kommer in där för där är så många minnen.
När man gick i grundskolan var allt så mycket enklare, där var människor som brydde sig om en och
och såg till så man mådde bra m.m men nu är det helt annorlunda.
Ibland kan jag faktiskt sakna att bara vara "fjortis" och slippa bry sig om så mycket.
När man va där inne såg man verkligen sig själv i de yngre tjejerna, herregud vad jag låter gammal haha
men ett,två ja bara några månader kan göra så mycket, man kan förändras så mycket.
Nej gud nu ska jag sluta och forsätta se på SOS (Det nya programmet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0